Májustól Foodora néven folytatja magyarországi tevékenységét a Foodpanda, az ország egyik legismertebb ételrendelési platformja. A Foodpanda anyacége, a Delivery Hero a lépéssel egységes ernyőmárka alá akarja vonni európai márkáit.
A céggel szerződésben lévő futárokat a napokban értesítették, még a hivatalos bejelentés előtt. Úgy tudjuk, hogy nem csak hazánkban lesz változás, ugyanis Magyarországon kívül Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Dániában, Finnországban, Svédországban és Norvégiában is Foodora néven folytatja tevékenységét a vállalat, írta meg a Mandiner.
A cég a futárokkal közölte, hogy az új arculat és márkanév miatt új munkaruhát és egységes táskákat vezetnek be számukra, melyekkel már április közepétől lehet az utcákon találkozni. A futárokat igyekezték azzal is megnyugtatni, hogy szerződésükben nem lesz változás a névcsere miatt.
A Foodpanda név viszonylag friss volt a piacon, ugyanis két éve cserélték le a Netpincér nevet Foodpandára. A vállalat szerint a nagy különbség most, hogy nyolc ország egyszerre, egy napon vált Foodorára.
Az új névhez bizonyára új logó is jön majd, de a szín nem változik: a magenta alapon fehér pandaarc helyett fehér pincértálca lesz látható, ahogyan az már ma is van a Foodora márkát használó skandináv országokban.