Hétfőn este - a GyártásTrend magazint is kiadó PPH Media - kihirdette az Év Gyára 2019 díjakat. A nettó árbevételi kategóriák alapján kiosztott két összetett díjat a BorsodChem Zrt. és a magyar családi tulajdonban lévő járműipari beszállító, a soproni Hirschler-Glas Kft. nyerte.
Ötödik alkalommal hirdette meg a GyártásTrend magazin és kiadója, a PPH Media az Év Gyára 2019 versenyt. „Ezúttal is az év legjobbjait kerestük, akik formálják a hazai ipart, a vállalati kultúrát és évről évre új értéket teremtenek a hazai piacon” – mondta Ember Zoltán, a GyártásTrend magazin főszerkesztője, aki hozzátette: a verseny lezárása – a koronavírus nyomán kialakult helyzet miatt – tavaszról nyár közepére tolódott.
Minden hazai termelőüzemmel rendelkező cég pályázhatott a meghirdetett 9 kategóriára, az összetett Év Gyára díjat pedig az a cég nyerhette el, amely több kategóriában pályázott, és legalább az egyikben az első helyen végzett. Árbevétel szerint két összetett nyertest hirdettek a 3 milliárd forint alatti, illetve a 10 milliárd forint feletti éves nettó árbevétellel rendelkező cégek körében.
A soproni Hirschler-Glas Kft. két díjat is elhozott: egyrészt legjobb lett az Év Gyára 3 milliárd forint alatti éves nettó árbevétel kategóriában, másrészt elnyerte a Leginnovatívabb gyártó címet is.