A Megafon facebookos reklámköltése kétmilliárd forint fölött jár

A második Magyarország kormánya 679 millióval.

A Megafon a magyar reklámpiac legnagyobb szereplőjévé lépett elő a Facebookon, amely 2020-as megalakulása óta összesen több mint 2 milliárd forintot égetett el a közösségi portálon a Fidesz aktuális kommunikációs szólamait mantrázó videókra, hirdetésekre – írja a Telex .

Az első egymilliárd forint a 2022-es választási kampány hajrájában jött össze, ezután több mint egy évig takaréklángon hirdetett a Megafon, ritkán költöttek nagyobb kampányra. „A költekezés idén februárban indult be újra a régi elánnal, az elmúlt három hónapban pedig már sikerült újabb 500 milliót elégetni a Facebookon” – fogalmaz a lap.

A kétmilliárd forinttal a magyar hirdetési toplistát toronymagasan vezeti a Megafon, a második Magyarország kormánya 679 millióval, majd a Fidesz központi oldala következik 617 millióval – jegyzi meg a Telex.

Ez a tartalom a szombathelyi központú Nyugat.hu és a soproni központú Enyugat.hu együttműködése nyomán jött létre. Támogasd a független helyi újságírást!
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: [email protected]

Kérjük válasszon:

Hozzásszólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek