"Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfelei kényelme érdekében korszerű digitális ügyintézési felületet és mobilalkalmazást üzemeltet. November elejétől ezért a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők" - írta a cég közleményében. 2024. november 4-étől egyetlen, közös digitális felületen és applikációban intézhetik minden, már elektronikusan intézhető ügyüket az MVM Next érintett ügyfelei.
Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak ide kattintva az online ügyfélszolgálatra.
Hozzátették, az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, ráadásul automatikusan értesülnek új számláikról. Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető. Továbbá egy helyen kezelhetik több ingatlan energiaügyeit, kényelmesen intézhetik családtagjaik, albérletük gáz- és áramügyeit abban az esetben is, ha a szerződés nem az ő nevükön van.