A magyarok több mint fele korlátozná a reklámokat

20 százalék pedig egyenes betiltaná őket.

A Pulzus Kutató mérése alapján a magyarok egyötöde betiltaná a reklámokat, míg több, mint fele szerint legalább korlátozni kellene őket - írja a kutatást megrendelő economx.hu . A cikket az váltotta ki, hogy a portál korábban Gelencsér András levegőkémikust kérdezte arról, hogy mely tényezők vannak komoly hatással az éghajlatváltozásra, a tudós pedig a reklámokat nevezte meg.

Valódi hírek Sopronból és környékéről! Légy az enyugat.hu támogatója!
Támogatom

A megkérdezettek 51 százaléka már vásárolt a reklámok hatására terméket, viszont a többség nem költött több pénzt azoknak a hatása miatt. Mindenesetre a magyarok több, mint fele tovább korlátozná a reklámokat, míg 20 százalékuk egyenesen betiltaná őket.

Ez a tartalom a szombathelyi központú Nyugat.hu és a soproni központú Enyugat.hu együttműködése nyomán jött létre. Támogasd a független helyi újságírást!
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: [email protected]

Kérjük válasszon:

Hozzásszólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek