Gazdasági Versenyhivatal: megtévesztette az utasait a Wizz Air, visszatérítést kell fizetniük

A több ezer utasnak járó visszatérítés összege meghaladja a 80 millió forintot.

Megtévesztette utasait a Wizz Air, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt a cégnek visszatérítést kell fizetnie – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) pénteken az MTI-vel.

Valódi hírek Sopronból és környékéről! Légy az enyugat.hu támogatója!
Támogatom

Az egy éve kezdődött versenyfelügyeleti eljárás szerint a légitársaság többletköltséget okozott az utasoknak azzal, hogy lényeges információt hallgatott el előlük a 2022. december és 2023. május közötti időszakban.

A retúrjeggyel rendelkezők a visszaútnál az ingyenes online utasfelvételt mobiltelefonos böngészőből nem tudták elvégezni, ezért 40 euró (körülbelül 16 000 forint) reptéri utasfelvételi díjat kellett fizetniük.

A Wizz Air elismerte a műszaki hibát, és vállalta, hogy kredit formájában több ezer fogyasztónak írja jóvá az utasfelvételi díj 120 százalékát, amelynek 100 százaléka egy éven belül pénzben is lehívható. A kompenzáció már az eljárást megelőzően elkezdődött, a több ezer utasnak járó visszatérítés összege meghaladja a 80 millió forintot.

Ez a tartalom a szombathelyi központú Nyugat.hu és a soproni központú Enyugat.hu együttműködése nyomán jött létre. Támogasd a független helyi újságírást!
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: [email protected]

Kérjük válasszon:

Hozzásszólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek