A fiataloknak fontosabbak a morális értékek vásárlásnál, mint az időseknek

A Diverzum kutatásából az is kiderül, hogy a Z generáció tagjai nagyobb arányban fordulnak el egy márkától, ha az gyerekmunkát alkalmaz.

A vásárlói döntések során a Z generáció tagjainak fontosabbak az értékek, mint az idősebb generációk számára – írja a Diverzum kutatása alapján a HVG . A legfontosabb a hitelesség, a tisztesség és az egészség.

Valódi hírek Sopronból és környékéről! Légy az enyugat.hu támogatója!
Támogatom

A kutatásból az is kiderül, hogy a Z generáció tagjai előbb elfordulnak egy márkától, ha az mondjuk gyerekmunkát alkalmaz valamilyen formában, de a legtöbben mégis a minőséget tartják a legfontosabb szempontnak.

A fiatalok tudatosabban vásárolnak, mint az idősebb generációk és nagy arányban hagyatkoznak a videós tesztekre, akár YouTube- és TikTok-videókra, de személyesen a boltban is nagyobb arányban tájékozódnak.

Ez a tartalom a szombathelyi központú Nyugat.hu és a soproni központú Enyugat.hu együttműködése nyomán jött létre. Támogasd a független helyi újságírást!
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: [email protected]

Kérjük válasszon:

Hozzásszólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek