A Diverzum kutatásából az is kiderül, hogy a Z generáció tagjai nagyobb arányban fordulnak el egy márkától, ha az gyerekmunkát alkalmaz.
A vásárlói döntések során a Z generáció tagjainak fontosabbak az értékek, mint az idősebb generációk számára – írja a Diverzum kutatása alapján a
HVG
. A legfontosabb a hitelesség, a tisztesség és az egészség.
Valódi hírek Sopronból és környékéről! Légy az enyugat.hu támogatója!
A kutatásból az is kiderül, hogy a Z generáció tagjai előbb elfordulnak egy márkától, ha az mondjuk gyerekmunkát alkalmaz valamilyen formában, de a legtöbben mégis a minőséget tartják a legfontosabb szempontnak.
A fiatalok tudatosabban vásárolnak, mint az idősebb generációk és nagy arányban hagyatkoznak a videós tesztekre, akár YouTube- és TikTok-videókra, de személyesen a boltban is nagyobb arányban tájékozódnak.
Ez a tartalom a szombathelyi központú
Nyugat.hu és a soproni központú
Enyugat.hu együttműködése nyomán jött létre.
Támogasd a független helyi újságírást!
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül
itt, vagy facebook messengeren
ide kattintva. Esetleg emailben, itt:
[email protected]