Ne akarjon most jegyet venni a MÁV appon és az Elvirán

Mert a SimplePay nem elérhető.

Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán sem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte a Mávinform csütörtökön a honlapján.

A tájékoztatás szerint a pénztárakban, a vonatokon és a jegykiadó automatáknál tudnak az utasok jegyet venni.

Azt írták, a fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg az online jegy megérkezik. Mivel utazni csak érvényes jeggyel lehet, ezért azt kérik, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e.

Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és az utas nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára – írták.

Frissítés:

Ismét működik az online vasúti jegyértékesítés – közölte a Mávinform. A hajnali órákban a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehetett vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem működött.

A vasúttársasaág tájékoztatása szerint a külső fél a hibát elhárította, így már zavartalanul lehet jegyet vásárolni.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? A szerkesztőségünkkel szeretne közölni valamit? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: [email protected]

Kérjük válasszon:

Hozzásszólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hírek