A cég rögtön 150 millió különböző ajánlattal jelentkezik a Telex szerint, amelyek között elektronikai cikkektől kezdve lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon keresztül autóalkatrészekig, könyvekig és ruhákig van minden. Az Allegro viszont nem maga árulja ezeket a tárgyakat, hanem tényleg csak egy piactér, vagyis a vevőket kereskedőkkel köti össze, és a magyar e-kereskedőknek is lehetőséget akar adni, hogy nála áruljanak.
Az Allegro október elején magyar honlapot indított, amelyen látszik, hogy jelentős energiát fordítottak a hazai terjeszkedésre. A cég még egy olyan előfizetéses szolgáltatást is meghirdetett, amelynek a próbaverziójában 12 hónapon keresztül 8 kiszállítást ingyen kapnak meg a vásárlók. A próbaidőszak után ez évi 5000 vagy 1300 forintba kerül majd, mindezért ingyen vinnék ki a csomagautomatákba az 5000 forint feletti rendeléseket.
Az Allegro ezen kívül árgaranciával győzné meg leendő ügyfeleit, ennek részeként vállalják, hogy az így megjelölt termékeik abban az időpontban sehol máshol nem elérhetők olcsóbban. Ha valaki máshol mégis alacsonyabb árat talál ugyanarra a termékre, a cég a különbözet 150 százalékát kitevő kupont ad.